Sunday 16 September 2012

Jet Mewah

Tanpa pernah termimpi dapat merasai kemewahan dalam melaksanakan tugasan yang diberi. Merasai jet peribadi mewah milik seorang konglomerat terkemuka yang kini berkecimpung dalam arena politik.

Bayangkan dalam masa hanya 30 minit aku sudah berada di Kelantan dengan dalam tempoh itu aku duduk selesa menikmati hidangan yang dilayan oleh seorang pramugari. Kemudiannya, dalam masa sehari aku boleh berulang alik ke tiga negeri, pagi di Kuala Lumpur terus ke Pulau Pinang dan tengaharinya dalam masa 12 minit kemudian aku berada di Alor Setar, dan petangnya berada di Shah Alam. 
Walaupun tugasan kali ini amat padat tetapi aku gembira dengan pengalaman baru. Suasana berbeza tetapi amat menarik. 







No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers