Wednesday 28 February 2018

Meraikan Nur Amani

Kehadiran Amani menceriakan, malah rumah kami tidak pernah sunyi. Ada-ada saja perkara yang meriuhkan, dengan anak-anak seramai lima orang yang berlainan peringkat usia - remaja, kanak-kanak dan bayi maka pastinya keceriaan dimana-mana. Ditambah pula dengan tetamu yang berkunjung nak tengok baby baru. Bermula dari hospital hinggalah ke rumah malahan saban minggu rumah kami pasti ada saja tetamu. Dari sanak saudara dan rakan taulan yang pastinya memberi makna yang sangat besar pada keluarga kami.



Sepanjang kehadiran Amani, tetamu tidak putus-putus saban minggu yang kuanggap sebagai satu anugerah dan perlu dirai sebaik mungkin. Adik-beradikku semuanya datang malah lebih terharu apabila kakak Mr Hubby dari Sungai Petani pun singgah di rumah kami melawat baby Amani.  Mesej dan ucapan-ucapan tahniah dalam laman media juga bertali arus. 

Terasa kami berkongsi kegembiraan dengan kehadiran Amani sebagai penyeri kami. Sungguh terasa diri sentiasa diingati dan disayangi oleh mereka semua. Kasih sayang tersemat dimana-mana dan semoga ikatan silaturrahim ini akan berterusan hinggalah ke akhir hayat kami yang kemudian akan disambung oleh genarasi kami kelak. Terima ksih semua.









No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers