Saturday 27 April 2013

Nota Amira



Sejak Amira pandai membaca dan menulis, telah pelbagai tulisan aku terima darinya. Dalam bentuk surat, nota, mesej dan juga berbentuk catata harian. Memang Amira ada buku tulisan harian, disimpannya sendiri dan enggan ditunjukkan pada sesiapa, waima aku. Aku hormati pendiriannya. Namun, dalam usia kecilnya, pelbagai nota yang diterima dan yang aku terbaca membuat aku rasa terharu.

Aku imbas kembali zaman kanak-kanakku, memang aku gemar menulis malah siap ada sebuah buku untuk pelbagai angan-angan yang bermain di mindaku....dan kini Amira turut bersifat sedemikian.
tulisan selepas arwah abang Cici meninggal dunia yang kebetulan pada bulan Ramadan/Julai 2012
dedikasi gambar Amira dan arwah abang Cici



diterima selepas memarahi Amira
Terserlah ciri-ciri puitis di dalamnya...

antara tulisan awal pada Januari 2012, ketika memasuki darjah 1






Nota diberi setelah mendapat nombor 1 di kelas KAFA ketika 7 tahun


nota untuk Mr.Hubby selepas memarahi Amira





No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers