Sunday 30 January 2011

Kertas Kerja Seminar Penerbitan


Tugasan yang berat untuk semestar ini ialah melaksanakan Kertas kerja Seminar Penerbitan. Walaupun banyak cabarannya tapi alhamdulillah, akau dapat laksanakannya juga. Memang sepanjang minggu melaksanakan tugasan tersebut masa aku seakan tidak cukup, berkejar antara kerja pejabat dan kerja-kerja seminar.

Kertas kerja ini dalam dibuat berpasangan dan aku dengan Saeedah, wanita Iran yang kecil molek. Berdasarkan pengamatan dia tidak banyak pengalaman berkaitan seminar jadi aku lakukan tugasan awal dan untuk laporan akhir aku serahkan padanya. Alhamdulillah ia juga berjalan lancar.


Lebih terharu lagi apabila aku mendapat sokongan semua kawan-kawan dan suami termasuklah kawan-kawan sporting di pejabat. Poster, buku program dan sijil penghargaan dengan sempurna lengkap dilakukan. Kemudian tanbah sempurna kerana panel penceramah Dr. Roosfa Hashim sangat sporting, tiba awal dan berkongsi pengalamannya yang bertajuk 'A Journey in Publishing: Editor & Author Experience".





2 comments:

nuhaz said...

congratss kak!! BERJAYAA!!!mmuahhhsss

ummiLIN said...

Alhamdulillah :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers